Blog

Proč je důležité znát cíle klienta pro audit kampaní?

PPC (Pay-Per-Click) reklama je klíčovým prvkem digitálního marketingu, který pomáhá získávat cílenou návštěvnost a zvýšit konverze. Nicméně aby byla Vaše PPC kampaň skutečně efektivní, je důležité provádět pravidelný nezávislý audit.

V tomto článku se dozvíte, jak přistupujeme ke komplexnímu auditu my.

Proč je důležité znát cíle klienta?

Často se setkáváme s tím, že agentury dělají audit naslepo, bez zjištění konkrétních cílů. Z našeho pohledu se jedná víceméně o věštění z křišťálové koule a taktiku, jak si eshop přetáhnout pod vlastní správu. Co by tedy měla agentura zjišťovat, když žádá o audit?

  1. Potřeby klienta – charakteristiku zboží, topsellery, sezónnost businessu
  2. Cíle klienta – Chcete růst? Chcete zisk? Chcete cílovou návratnost z Vašich reklam (PNO, ROI, ROAS)?
  3. Rozpočty – stávající rozpočty, se kterými v PPC systémech pracujete

Toto je minimální podmínka pro kvalitní audit, pokud někdo žádá o audit a nezjišťuje tyto informace – zbystřete, pravděpodobně dostanete velmi obecný audit, který je z našeho pohledu nebezpečné brát vážně.

Jak audit připravujeme?

Audit připravujeme vždy komplexně. Koukáme se na všechny aspekty, které v účtu hrají roli. Zde jsme připravili na ukázku ty nejdůležitější:

Plnění cílů – výsledky účtu

  • zkontrolujeme celkové výsledky celého účtu a porovnáme je se stanovenými cíli
  • kontrolujeme výsledky jednotlivých kampaní vůči stanoveným cílům
  • zkontrolujeme rozpočty

Měření cílů

  • kontrola nastavení měření konverzí, hodnoty, počtu

Struktura účtu

  • kontrola celkové struktury účty
  • kontrola struktury jednotlivých kampaní

Nastavení kampaní

  • kontrola nastavení kampaní
  • kontrola klíčových a vylučujících klíčových slov
  • kontrola reklamních textů a cílení
  • kontrola rozšíření kampaní (odkazy, popisky, strukturované úryvky, C2CALL, obrázky, logo, název firmy, atp.)

Jaký výsledek můžete očekávat?

Chceme být 100% transparentní. Pokud Vám audit zdarma připravíme, následuje krátká online nebo osobní schůzka, na které Vám výsledky auditu představíme do detailu. Před samotnou schůzkou zašleme kompletní výstup auditu ve formě krátké prezentace. Audit bude obsahovat:

  • zhodnocení aktuální situace
  • návrhy na vylepšení, přizpůsobené Vašim cílům a potřebám
  • rozvojové kroky v podobě dalších formátů a systému, kterou mohou pomoci dosáhnout stanovené cíle

Mohlo by vás zajímat

Kontakt

IČ: 88605299
DIČ: CZ9205092534
Zapsáno v Živonostenském rejstříku, 
Městský úřad Kralupy nad Vltavou.

Odesláním zprávy souhlasíte se zpracováním osobních údajů.