Case study

Cleverhorse.cz

Růst e-shopu s jezdeckými potřebami díky strategickému marketingu a zaměření na udržitelný rozvoj.

158%

407%

nárůst hodnoty konverzí

nárůst v počtu konverzí

2020

Náš začátek spolupráce

Když jsme v roce 2020 poprvé navštívili klientku, sešli jsme se v malé vesnici u Mladé Boleslavi nad skvělým koláčem a kávou na zahradě malého statku, kde Anna bydlela a měla i sklad. Tehdy neinvestovala do marketingu nic, ale my jsme viděli velkou příležitost – na trhu byla oproti jiným odvětvím poměrně nízká konkurence, která do online marketingu také spíše neinvestovala.

Annu nám trvalo přesvědčit do spolupráce několik týdnů. Spolupráci jsme začali s velmi malými rozpočty a podmínka byla, že musíme být hned od začátku, v horizontu několika týdnů ziskoví. Abychom toho dosáhli s takto omezenými prostředky, soustředili jsme se na několik klíčových strategií. Vyhledávací kampaně jsme začínali s několika nejrelevantnějšími klíčovými slovy, v Google Ads jsme se zaměřili hlavně na Google Nákupy a zpětně jsme oslovovali návštěvníky webu retargetingem. Tato kombinace nám umožnila efektivně využít dostupné zdroje a generovat první zisky. Díky tomu naše spolupráce trvá dodnes. V naší case study se dozvíte, jak jsme to udělali.

Rádi podpoříme i váš růst

Pár slov o klientovi

Cleverhorse.cz je e-shop s kamennou prodejnou, který se zaměřuje na kvalitní jezdecké potřeby. Zakládají si na odbornosti, výborné komunitě jezdců a srdcovém přístupu ke každému klientovi. Majitelkou je Anna Kohútová, která eshop založila v roce 2014.

Strategie pro udržitelný a profitabilní růst

V rámci spolupráce jsme navrhli a zavedli kompletní strategii online marketingu postavenou zejména na Google Ads a Facebook. Společně jsme tak vytvořili plán, jak nejlépe oslovit zákazníky a dosáhnout stanovených cílů.

Audit stávajících aktivit ikona

Audit stávajících aktivit

Provedli jsme detailní analýzu stávajícího stavu online marketingu Cleverhorse.cz, která ukázala potenciál pro zlepšení v oblasti cílení, optimalizace kampaní a využití různých formátů reklam.

Strategie Google Ads ikona

Strategie Google Ads

Byla vytvořena strategie zaměřená na oslovení cílové skupiny prostřednictvím vyhledávacích kampaní a Performance Max kampaní. Důraz byl kladen na relevantní klíčová slova, efektivní cílení a atraktivní reklamní texty.

Audit stávajících aktivit ikona

Audit stávajících aktivit

Provedli jsme detailní analýzu stávajícího stavu online marketingu Cleverhorse.cz, která ukázala potenciál pro zlepšení v oblasti cílení, optimalizace kampaní a využití různých formátů reklam.

2024

Výsledky spolupráce

Díky našemu přístupu klient dosahuje stále lepších výsledků, rosteme ve všech ukazatelích již několik let po sobě. Klientka v roce 2023 dokonce otevřela kamenný v Liberci a spolupráce dále vzkvétá.

Metrika2021202220232024Celkový nárust (2020 - 2024)
Počet konverzí v %160,8 %225,8 %326,8 % 507,7 %407,7%
Investice v %126,7 %158,1 %206,3 %436,8 %336,8 %
Hodnota konverzí v %122,6 %122,6 %145,4 %258,1 %158,1 %

Co o spolupráci říká majitelka e-shopu Cleverhorse?

„Na začátku naší spolupráce jsem měla jen velmi malé zkušenosti s marketingem – a co si budeme povídat, do reklamy jsem do té doby nedala ani korunu. Všechno jsem dělala organicky, po večerech ladila SEO a spoléhala se na to, že když do věcí dávám srdce, zákazníci si mě najdou. A ono to pár let, až zázrakem, fungovalo. Když jsem poznala pana Lališe, rozhodla jsem se svěřit mu nejen důvěru, ale i svoje první investované peníze do reklamy. Jak spolupráce rostla a celý e-shop se začal zvětšovat, bylo jasné, že už nestačí „jen to tak nějak dělat“. Musela jsem držet krok, učit se, zlepšovat se – a i když to občas bylo náročné, zpětně to vidím jako obrovský dar. Marketing a vše okolo mě začalo moc bavit. Díky tomuto firemnímu i osobnímu růstu jsem mohla otevřít kamennou pobočku, kterou jsem hned o 2 roky později musela zvětšit na dvojnásobek plochy.

Co na panu Lališovi a jeho týmu oceňuji nejvíc? Že jsou tady vždy, když si s něčím nevím rady. Věcně, srozumitelně, bez zby-
tečného balastu mě nasměrují tím správným směrem. Reagují rychle, nikdy mi nic nevnucují – místo toho naslouchají, testují a ladí věci do detailu. Netroot pro mě není jen agentura. Jsou to lidi, kteří mi pomohli posunout Cleverhorse na úplně novou úroveň. A co je na tom nejlepší? Že se pořád máme kam posouvat. Těším se, co bude dál.“

Anna Kohútová

Kontakt

IČ: 88605299
DIČ: CZ9205092534
Zapsáno v Živonostenském rejstříku, 
Městský úřad Kralupy nad Vltavou.

Odesláním zprávy souhlasíte se zpracováním osobních údajů.