Přesně o to usilují PPC kampaně, které fungují převážně na principu platby za proklik. Zjednodušeně řečeno, prostě platíte pokaždé, když internetový uživatel klikne na vaši reklamu. Tyto poplatky mohou být zanedbatelné – tedy v případě, že jsou PPC kampaně nastavené správně. Proč je důležité, aby byla struktura PPC kampaní optimální a jaké benefity to přináší?
Cílíme efektivně
Správně strukturované kampaně nám umožňují přesné míření na konkrétní cílovou skupinu. Proto věnujeme pozornost nejen klíčovým slovům, ale i demografickým údajům, geografické poloze a dalším neméně důležitým p. Jedině tak lze zvýšit pravděpodobnost, že reklama bude pro daného uživatele vhodná. Zároveň tím zlepšujeme výkonnost kampaně.
Reklamní inzeráty jsou relevantní a účinné
Konzumenti reklamy, které jsou mimo jejich zájmy či potřeby, ignorují nebo blokují. To má na účinnost PPC kampaní neblahý vliv. Pokud ale vybudujeme kvalitní kampaňovou strukturu, dokážeme vytvářet relevantní reklamní zprávy pro každou reklamní skupinu a klíčové slovo. Díky tomu je pravděpodobnější, že uživatelé budou na reklamu reagovat a provedou požadovanou akci.
Optimalizujeme náklady a výkon
Uvědomujeme si, že každý klient disponuje jiným množstvím finančních prostředků. I proto se struktuře kampaní věnujeme důkladně – tak totiž můžeme efektivně spravovat rozpočet a náklady za kliknutí. Tím pozitivně ovlivňujeme výkon kampaní, protože máme výdaje na jednotlivá klíčová slova a oblasti cílení pod kontrolou.
Výkon můžeme lépe měřit a analyzovat
Vytvořením kvalitní kampaňové struktury ale nekončíme, je to naopak jen začátek. Jednotlivé části kampaní průběžně sledujeme, což nám umožňuje lepší analýzu dosavadních výsledků. Na základě toho vyhodnotíme, které strategie jsou úspěšné. Také provedeme potřebné úpravy pro dosažení optimálního výkonu.
Správa a údržba kampaní je efektivnější
Úsilí, které vložíme do správného nastavení PPC kampaní, se nám mnohonásobně vyplácí. Jejich správa a údržba je pak efektivnější. Když tedy chceme například provést změny nebo testovat nové možnosti, reagujeme rychle a cíleně.
Maximalizujeme konverze
Alfou a omegou PPC kampaní jsou konverze – akce, kterou by uživatel měl v ideálním případě provést po kliknutí na reklamu. Může se jednat o nákup produktu, ale třeba také o registraci na webu nebo vyplnění formuláře. Díky optimální struktuře kampaní můžeme lépe cílit a tím zlepšovat konverzní cestu návštěvníka webových stránek. Zvyšujeme tak účinnost kampaní a celkovou návratnost investic.
Podtrženo sečteno, důkladná a efektivní struktura PPC kampaní je základním prvkem úspěšné marketingové strategie. Pomáhá nám dosáhnout lepšího výkonu a optimalizovat náklady. Vytvořit dobře nastavenou kampaň může být ale věda. My se v ní vyznáme skvěle, takže pokud chcete probudit svůj byznys k růstu, ozvěte se nám.